Sunday, February 15, 2009

february morning

3 comments:

Anonymous said...

Nice pic, I grew up in this fabulous place... det är minnen det :)

Anonymous said...

hej johan!
jag började läsa den här bloggen när jag fick ett lghts-erbjudande av stena fastigheter. jag googlade fisksätra om hamnade här.
har haft en kompis som bott i fisksätra ett tag och hon säger att hon trivdes men kände sig otrygg när hom rörde sig ute på kvällarna och undvek att gå längre sträckor.
nu har jag iallafall tackat ja till lghtn och hoppas att jag får den.
uppenbarligen älskar du stället, men hur är det att bo där?
och tack för en schysst blogg

allt gott/ jimmy

Johan Muren said...

Jag har aldrig känt mig otrygg här. Stället har självklart båda bra och dåliga sidor - Stena Fastigheter är väl t.ex. inte världens mest aktiva hyresvärd. Men snart är sommaren här och då är Fiskis grymt!